achtergrond afbeelding

Agrio’s Agrarische Database

Zo haal je meer uit je media- en marketingbudget

Met inzicht in de interesses en het zoekgedrag van boeren kun je jouw marketing verregaand optimaliseren. Zo komt jouw boodschap op het juiste moment en bij de juiste doelgroep aan. Daarvoor is data nodig, en die hebben wij.

Dankzij onze sterke mediamerken hebben we dagelijks contact met onze lezers. Hierdoor kennen wij de boeren, weten wij wat er speelt op het boerenbedrijf en hoe wij hen hierbij kunnen helpen. In Agrio’s Agrarische Database (AAD) zitten ruim 50.000 actuele adressen; nagenoeg alle Nederlandse boeren met hun bedrijfsspecifieke kenmerken. Deze kenmerken geven samen met gedragsdata een integraal klantbeeld. Wij weten waar boeren in verschillende vakgebieden in geïnteresseerd zijn. Waardevolle kennis, die wij graag met jou delen.

Wil je meer inzicht in jouw doelgroep? Of jouw boodschap nauwkeuriger afstemmen op geïnteresseerde boeren? Neem contact met ons op, telefonisch +31 (0)314 626435 of per e-mail marketing@agrio.nl, ook bij andere vragen over Agrio’s Agrarische Database.

Ontdek waar jouw doelgroep naar zoekt

Dat wij de boeren goed kennen, zien wat er speelt en weten hoe wij hen verder kunnen helpen: dat delen wij graag met jou. Zo ontstaat er een beter beeld van jouw ideale klant en ontdek je wat jij voor hen kan betekenen. Wil jij weten wat voor een informatie jouw doelgroep zoekt? Vraag dan onze vrijblijvende Snelscan Leesgedrag aan:

  • Inzicht in relevante zoektermen en leesgedrag;
  • Informatie over profiel-kenmerken van jouw doelgroep;
  • Tips en toelichting over hoe je deze data kunt toepassen in je eigen marketingstrategie;
  • Inspirerende voorbeelden en praktijkcases.

Snelscan Leesgedrag aanvragen

Snelscan leesgedrag

Data gebruiken in je marketingstrategie

Meerdere databronnen zijn samengevoegd in Agrio’s Agrarische Database. Hierdoor kunnen we boeren op het juiste moment voorzien van hoogwaardige en gepersonaliseerde content. Door data en content slim te combineren boeken we goede resultaten. Toegevoegde waarde voor zowel onze lezers als onze partners. Een selectie:

  • Kwalitatieve bezoekers voor events (leads). Door de inzet van een data- en contentgedreven uitnodigingsbeleid, afgestemd op de klantreis.
  • Kwalitatieve leads. Door kennispartnercontent slim in te zetten, aan de hand van Agrio’s leadscoringsmodel.
  • Zeer geïnteresseerde kijkers (leads) tijdens Agrio TV Live uitzendingen. Door de inzet van een data- en contentcampagne.
  • Kwalitatieve afspraken voor accountmanagers. Door een data- en contentgedreven campagne en met inzet van telemarketing.

Wil je ook meer en meetbare resultaten boeken met de inzet van onze data-driven strategie? Of specifieke en kwalitatieve leads genereren op basis van content? Laat het ons weten, we gaan voor het optimale resultaat.