achtergrond afbeelding

Online uitzending: toon je expertise

In gesprek tijdens een online uitzending

In een tijd waarin de boeren veel vragen hebben, proberen wij de juiste antwoorden te geven. Dat doen wij onder andere met een ijzersterke concept: in een online uitzending bundelen wij de krachten met drie partners en informeren wij de boer een uur lang over één gekozen onderwerp. In zo’n live webinar kunnen boeren direct live hun vragen stellen. De webinar wordt georganiseerd vanuit één van onze mediamerken en is daardoor gericht op een specifieke sector. Ook jij kan hieraan een bijdrage leveren.

Wil jij ook je kennis delen en je expertise tonen?

Vraag het onze media-adviseurs!

Online uitzending inzetten als marketingmiddel

Toon je expertise, deel je kennis

Het juiste antwoord vind je pas als de vraag helder is. Dat geldt niet alleen voor boeren, maar voor alle ondernemers die voor een vraagstuk staan. Als je de oorzaak en de situatie goed in beeld hebt, ben je beter in staat om een oplossing te kiezen die het probleem daadwerkelijk oplost. Dit is dé reden waarom steeds meer bedrijven ervoor kiezen om eerst kennis te delen voordat zij producten promoten. Hierdoor worden zij gezien als een autoriteit op een specifiek gebied. Doordat de bedrijven hun expertise tonen, zijn klanten eerder geneigd bij hen een oplossing te zoeken.

Een Agrio TV Live uitzending leent zich hier uitstekend voor. Zeg nou zelf: zijn er andere middelen waarbij jij een uur lang de volledige aandacht hebt van 100 tot soms wel 300 boeren?

Weet waar je boeren écht mee kunt helpen

Voor een knallende uitzending waarmee wij de boeren echt goed kunnen helpen is het belangrijk om eerst duidelijk te krijgen waar de boeren behoefte aan hebben. Welk onderwerp kiezen we? En wat zijn de meest gestelde vragen binnen dit onderwerp? Om ervoor te zorgen dat wij antwoord kunnen geven op de daadwerkelijke vragen van de kijkers, sparren we in de voorbereiding graag met jou en onze redactie die goed weet wat er speelt bij de boeren.

Ik wil mee-sparren!

Voorbereiding op een Agrio TV uitzending

Onze uitzendingen zijn er voor elke sector

Wil jij in contact komen met biologische akkerbouwers? Deel jij je kennis het liefst bij varkensboeren? Of specifiek op zoek naar melkveehouders? Voor elke doelgroep hebben wij een mediamerk om jouw volgende potentiële klanten te bereiken. Vraag ons gerust om mee te denken of bekijk zelf al eens welke boeren wij bereiken:

Onze best bekeken uitzending ooit

Inmiddels hebben we al tientallen uitzendingen erop zitten. Het aantal kijkers is afhankelijk van de sector, maar varieert tussen de 100 en 300/400 kijkers. Onze top-uitzending? Die was tijdens de landelijke verkiezingen in 2021 waarin wij de uitzending: Hét landbouwverkiezingsdebat: voorbij de polarisatie! hebben georganiseerd.

2868

Kijkers in totaal

2517

Kijkers live tijdens de uitzending

697

Kijkers die later keken