achtergrond afbeelding

Als kennispartner de boeren helpen

Dit is het kennispartnerschap

De toekomst van de boeren staat, misschien wel meer dan ooit tevoren, flink onder druk. Er is veel onzekerheid, en dat brengt veel vragen met zich mee. Voor de boeren is het onmogelijk om zelfstandig op al deze vragen antwoord geven. Met onze mediamerken werken we dagelijks aan het beantwoorden van deze vragen met objectieve nieuwsitems en waardevolle achtergrondartikelen.

Ook jij kunt je steentje bijdragen. Het kennispartnerschap biedt je een platform te midden van de boeren op onze veelbezochte mediamerken. Een eigen plek om de boeren te helpen met hun uitdagingen, en waar jouw producten en diensten hen verder mee helpt. Met interessante artikelen, inspirerende fotoreportages en verdiepende video’s kun jij dagelijks het gesprek om boeren te helpen.

Help jij mee de boeren toekomstbestendig te worden met jouw waardevolle kennis?

Vraag het onze media-adviseurs!

Creëer loyale klanten

Het opbouwen van een duurzame relatie vergt meer tijd en energie, maar levert op de lange termijn meer op dan een klant die eenmalig een product bij je koopt. Een goede relatie opbouwen doe je door regelmatig met elkaar in contact te komen en te praten over gemeenschappelijke interesses. Als jouw producten en diensten de boeren daadwerkelijk verder helpen, is er altijd overlapping - jullie raakvlak - in wat jij graag wil vertellen en waarmee je de boeren verder kunt helpen.

Het kennispartnerschap is een perfect middel om met boeren in contact te komen en te praten over jullie raakvlak, en zo te bouwen aan een duurzame relatie en loyale klanten.

Kennis deling via artikelen, fotoreportages en verdiepende video's

Een goed begin het halve werk

Kennispartner wordt je niet zomaar. Dat doe je omdat je gelooft in de kracht van het opbouwen van een duurzame relatie met je doelgroep: eerst de boeren actief helpen bij hun vragen met jouw waardevolle kennis, zodat jij jezelf kunt presenteren als betrouwbare partner, waarna jij tot slot hun probleem oplost met jouw producten en diensten.

Om dit proces zo effectief mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat jij vooraf goed in kaart brengt tegen welke problemen jouw doelgroep aanloopt en welke kennis jij gaat delen om hen verder te helpen. Onze tienkoppige marketingafdeling kan je daarbij helpen.

Vraag ons gerust!

Voor elke doelgroep kun je kennispartner worden

Ben jij op zoek naar melkveeboeren? Wil je iets vertellen aan pluimveehouders? Of toch akkerbouwers? Voor elke doelgroep hebben wij een mediamerk om jouw volgende potentiële klanten te bereiken. Zelfs op regionaal niveau kunnen wij door heel Nederland heen jou helpen je boodschap bij de juiste personen over te brengen:

Vergroot je naamsbekendheid als kennispartner

Heb jij één van onderstaande doelen?

Dan is het kennispartnerschap iets voor jou

  • Werken aan je zichtbaarheid
  • Bouwen aan je imago
  • Verbeteren klantloyaliteit
  • Langetermijnrelaties opbouwen
  • Verbeteren van brand awareness
  • Genereren van leads
  • Nieuwe klanten werven
  • Verhogen van sales
  • Werken aan klanttevredenheid
  • Meer website bezoekers aantrekken
  • Naamsbekendheid vergroten

Maak content waarmee je de boeren helpt

Mensen kopen niet zomaar producten. Tegenwoordig zijn we kritisch, willen we goede service, bekijken we reviews en doen we veel onderzoek voordat een product wordt aangeschaft. Als jij onder de aandacht wilt komen bij de boeren, dien je ervoor te zorgen dat je vindbaar en herkenbaar bent in zijn aankoopproces. Dus van bewust worden en onderzoeken, beslissen, kopen en gebruiken; zorg ervoor ervoor dat jouw klant in elke fase van de klantreis verder helpt.

Om boeren zich bewust te laten worden van verbetering, oplossing of rendement, en het vervolgens daarin onderzoek naar te laten doen is het kennispartnerschap een goed middel om onder de aandacht te komen. Onze mediamerken hebben goede bereikcijfers en een sterke SEO-waarde, en daarmee een ideaal instrument voor de eerste fases van bewustwording en onderzoeken in de klantreis: