achtergrond afbeelding

Print: tastbaar, en daarom vertrouwd

Het middel voor vertrouwen: adverteer met print

Wij krijgen nog wel eens de vraag of adverteren in een vakblad of door middel van een brochure werkt. Ons antwoord is steevast ja, en dat zeggen we niet alleen maar omdat we zelf ook uitgever zijn. Want in een tijd waarin de echtheid van nieuws steeds meer onder druk komt te staan is print een middel om vertrouwen mee uit te stralen. De tastbaarheid van een blad of een folder schept een vanzelfsprekende vertrouwdheid. Iets waar online communicatie nog wel eens wat te wensen over laat.

Ons advies is dan ook om niet op één paard in te zetten, maar gebruik een multimediale aanpak waarbij online en offline elkaar versterken! Wil jij advies op maat? Neem vrijblijvend contact op met één van onze media adviseurs.

Vraag het onze media-adviseurs!

Het effect van onze mediamerken in print

Het effect van print

Of je nou zichtbaarheid wilt creëren, vertrouwen wilt uitstralen of meer klanten wilt: voor al je doelstellingen is de kracht van herhaling ontzettend belangrijk. Een boodschap gaat steeds meer leven als je het vaker tegenkomt. Eerst zie je een interessante banner online. Daarna een reportage van een ervaringsdeskundige die jouw product gebruikt. Met vervolgens een uitnodiging voor een webinar of evenement. Het is de kracht van herhaling - gepast en niet met overdaad - om ervoor te zorgen dat de ideale klant jouw merk opslaat in zijn brein.

Maak een advertentie die de aandacht pakt

Onbekend is onbemind. Wil je dat mensen je advertentie zien? Dan zul je ervoor moeten zorgen dat het opvalt. Zorg voor een onderscheidende advertentie die de aandacht pakt. Hoe je dat het beste doen? Daar kan onze afdeling vormgeving je alles over vertellen. Vraag gerust eens advies aan onze Jan, productiecoördinator grafische vormgeving.

Jan helpt je graag!

Ons mediaproductie team denkt graag met je mee

Bereik jouw agrarische doelgroep in print

Ben jij opzoek naar Melkveeboeren? Wil je iets vertellen aan pluimveehouders? Of toch akkerbouwers? Voor elke doelgroep hebben wij een mediamerk om jouw volgende potentiële klanten te bereiken. Zelfs op regionaal niveau kunnen wij door heel Nederland heen jou helpen je boodschap bij de juiste personen over te brengen:

Een goede kop spreekt aan

Uiteraard wil je dat jouw boodschap blijft hangen. Dat is niet makkelijk, en juist daarom kun je met een goede tekst het verschil maken. Hoe je dat doet, leggen wij je uit in deze video:

Print, wel degelijk meetbaar

Wil jij in je marketingstrategie resultaten kunnen meten? Begrijpelijk! Een eerste meetpunt is het in kaart brengen van het bereik van mediamerk. Wist je dat wij ook heel gericht kunnen adverteren? Wil jij niet alle melkveehouders in Nederland bereiken, maar bijvoorbeeld alleen een brochure meesturen naar een melkveehouders uit Gelderland met +100 koeien? Bij ons is dat mogelijk!

Als volgende meetpunt kun je bijvoorbeeld aan je advertentie of advertorial een QR-code toevoegen. Via Google Analytics kun jij tracken hoe vaak een bepaalde QR-code is gescand, en zo weet jij precies wat de clicks zijn. Voor een goed eindresultaat is het vanzelfsprekend wel belangrijk dat je de inhoud ijzersterk is en ervoor zorgt dat lezers gemotiveerd raken om je advertentie te bekijken!

Resultaten in print meten