achtergrond afbeelding

Agrio’s Agrarische Database

Meer rendement uit je marketing met onze agrarische database

Met inzicht in de interesses en het zoekgedrag van boeren kun je jouw marketingstrategieën aanzienlijk verbeteren. Zo zorg je ervoor dat jouw boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep terechtkomt. Daarvoor is betrouwbare data nodig, en die hebben wij.

Dankzij onze sterke mediamerken staan we dagelijks in contact met onze lezers. Hierdoor kennen we de boeren, begrijpen we wat er speelt op het boerenbedrijf en weten we hoe we hen kunnen helpen. Onze uitgebreide agrarische database - Agrio’s Agrarische Database (AAD) - bevat meer dan 50.000 actuele agrarische adressen. Dit betekent dat nagenoeg alle Nederlandse boeren met hun bedrijfsspecifieke kenmerken in onze database zijn opgenomen.

Wil jij meer inzicht in je doelgroep en jouw boodschap gerichter afstemmen? Neem contact met ons op via +31 (0)314 626435 of per e-mail, voor vragen over Agrio’s Agrarische Database.

Ontdek waar jouw doelgroep naar zoekt

Wij kennen de boeren, volgen trends en begrijpen hoe we hen verder kunnen helpen. Die kennis delen we graag met jou, zodat jij een beter beeld krijgt van jouw ideale klant en kunt inspelen op hun behoeften. Wil jij weten wat voor een informatie jouw doelgroep zoekt? Vraag dan onze vrijblijvende Snelscan Leesgedrag aan:

  • Inzicht in relevante zoektermen en leesgedrag;
  • Informatie over profielkenmerken van jouw doelgroep;
  • Tips en toelichting over hoe je deze data kunt toepassen in je eigen marketingstrategie;
  • Inspirerende voorbeelden en praktijkcases.

Snelscan Leesgedrag aanvragen

Snelscan leesgedrag

Data gebruiken in je marketingstrategie

Onze agrarische database combineert meerdere databronnen, waardoor we boeren op het juiste moment kunnen voorzien van hoogwaardige en gepersonaliseerde content. Door slim gebruik te maken van data en content, boeken we aantoonbare resultaten - voor zowel onze lezers als onze partners.

  • Kwalitatieve bezoekers voor events (leads). Door de inzet van een data- en contentgedreven uitnodigingsbeleid, afgestemd op de klantreis.
  • Kwalitatieve leads. Door kennispartnercontent slim in te zetten, aan de hand van Agrio’s leadscoringsmodel.
  • Zeer geïnteresseerde kijkers (leads) tijdens Agrio TV Live uitzendingen. Door de inzet van een data- en contentcampagne.
  • Kwalitatieve afspraken voor accountmanagers. Door een data- en contentgedreven campagne en met inzet van telemarketing.

Wil je ook meer en meetbare resultaten boeken met de inzet van onze data-driven strategie? Of specifieke en kwalitatieve leads genereren op basis van content? Laat het ons weten, we gaan voor het optimale resultaat.