Als kennispartner praat je niet tegen de boer, maar mét de boer. Zo bouw je een waardevolle vertrouwensrelatie op. Met onze regiomerken kun je kennis op een onderscheidende wijze delen. Je bent dan de eerste gesprekspartner voor agrariërs die zich oriënteren in jouw vakgebied.
Boeren die een vraagstuk willen oplossen verdiepen zich in het thema. Zij willen gebruikerservaringen lezen en inhoudelijke kennisartikelen met voorbeelden uit de praktijk. Hier kan jij van toegevoegde waarde zijn. Deel je kennis en toon je expertise. Laat zien waar je bedrijf voor staat en hoe jouw producten tot stand komen. Vertel hoe ontwikkelingen op het land en in de stal leiden tot nieuwe producten en diensten. Door deze kennis te delen, bouw je aan een waardevolle relatie met onze lezers en jouw (potentiële) klanten.
Wil je ook de eerste gesprekspartner zijn voor de boer als hij op zoek gaat naar een oplossing voor zijn probleem? Start dan met contentmarketing. Onze marketingspecialisten vertellen je graag meer over de mogelijkheden als kennispartner. Bel ons op +31 (0)314 - 626435 of stuur een e-mail.
Boeren die op zoek zijn naar informatie komen op verschillende momenten en op verschillende manieren in aanraking met jouw kennisartikel.
Wil je ook jouw kennis delen via een kennispartnerwebsite? Neem contact met ons op. Wij gaan meteen voor je aan de slag. In overleg met de content marketeer maken we een planning voor het live zetten van de kennispartnerwebsite. Dat kan vaak heel snel: binnen een week kan de kennispartnerwebsite draaien en kan jouw contentmarketingplan de eerste resultaten opleveren.
Heb je hulp nodig en heb je een vraag? Onze content marketeers staan altijd voor je klaar. Inzicht in resultaten? Hulp nodig bij Google Analytics? Een kritische blik over een tekst? Is het CMS niet duidelijk? Leads genereren via contentmarketing? Met al deze vragen kun je terecht bij jouw vaste content marketeer. Deze heeft ervaring met content en marketing en staat klaar om je te helpen. Bel ons op +31 (0)314 - 626435 of stuur een e-mail.