
Unieke samenwerking GoodHabitz en Agrio
Leeromgeving voor Nederlandse boeren
Abonnees van de agrarische mediamerken* van Agrio hebben vanaf deze week gratis toegang tot de trainingen van GoodHabitz, Europese marktleider in online leercontent. Goodhabitz biedt online trainingen en assessments aan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Meer dan 2500 grote organisaties maken gebruik van GoodHabitz om hun medewerkers te stimuleren om te blijven leren. Door de samenwerking tussen Agrio en GoodHabitz zijn de trainingen nu ook beschikbaar voor ondernemers in de agrarische sector, een markt die voorheen niet toegankelijk was.
Bouwen aan een sterk boerenerf
Agrio en GoodHabitz geloven beide in het succes van blijven ontwikkelen. Iets wat volgens Agrio van ongekend belang is voor boeren in Nederland. “Wij willen boeren inspireren en informeren om hun bedrijf te ontwikkelen en versterken, zodat het later doorgegeven kan worden aan een volgende generatie. Wij geloven dat het ontwikkelen van jezelf, bijspijkeren van kennis en investeren in vaardigheden nodig is voor boeren en boerinnen in Nederland om hun erf toekomstbestendig te maken en te houden,” aldus Ben van Uhm, oprichter en directeur van Agrio.
Het LeerErf
Om de trainingen van GoodHabitz aan te bieden, heeft Agrio het online leerplatform ‘Het LeerErf’ gelanceerd. Later wordt Het LeerErf uitgebreid met meer sectorspecifieke trainingen. Met het juiste abonnement van Agrio hebben boeren en hun gezin gratis toegang tot Het LeerErf. Ga voor meer informatie naar: www.hetleererf.nl.
*Melkvee, Vee & Gewas, Akkerwijzer, Veldpost, Pigbusiness, Stal& Akker, Pluimveeweb, Agraaf, Ekoland, Trekkerweb en Vork