Herken je dit? Wat voorheen aansloeg in marketing en sales, werkt niet meer. Boeren van nu willen niets opgedrongen krijgen. Beter geïnformeerd dan ooit zoeken zij zelf naar oplossingen. Schuif daarom je marketing- en verkoopfunnel opzij en volg de boer op zijn (klant)reis.
Bij Agrio lopen we al een tijdje samen met de boer op. Onze redacteuren bezoeken boeren persoonlijk en door data-analyses en marktonderzoek, zoals de Sterke Erven Monitor en de Agrarische MediaMonitor, hebben we grondige kennis van hun informatiebehoeften, mediagedrag en toekomstperspectieven. Iedere dag bereiken we boeren via onze mediamerken en bieden hen waardevolle informatie die hen helpt het boerenbedrijf klaar te maken voor de toekomst.
Klinkt goed, nietwaar? Stel je voor dat je jouw agrarische doelgroep niet alleen beter begrijpt, maar ook effectief bereikt en met jouw expertise van wezenlijke betekenis voor hen bent. Wil je de impact van jouw marketing en sales verhogen? Zet de stap van strategie naar rendement: maak kennis met onze unieke programma’s zoals Sessie Ken De Boer, de Agrarische Klantreis en Het Goed Boeren Plan.