achtergrond afbeelding

Ontzorging

Klaar om aan de slag te gaan?

Je hebt je onderzoek gedaan, je doel scherp voor ogen en een goed doordacht plan klaarliggen. Tijd om te beginnen, toch? Al je denkwerk en voorbereiding mag eindelijk de praktijk in. Maar heb je de expertise en capaciteit om al je marketing- en communicatieactiviteiten zelf te managen? Fantastisch als dat zo is! We weten dat dit voor velen een flinke uitdaging kan zijn.

Schakel bij als het moet

In de landbouw is het heel gewoon: bij piekdrukte schakel je een loonwerker in. Een specialist met ervaring, die precies weet wat er nodig is om het werk gedaan te krijgen.

Bij Agrio doen we hetzelfde, maar dan met jouw merk. We springen bij zodra jouw marketing- en communicatieplannen om uitvoering vragen – van contentcreatie en online strategie tot events en video. We kennen de sector, beheersen ons vak en zetten graag die extra stap voor jouw merk.

Doe een beroep op onze specialisten

Of het nu gaat om video’s maken, een nieuwe website ontwikkelen, een online marketingstrategie opzetten en uitvoeren, social media beheren, events organiseren of content creëren. Wij kunnen je hierbij volledig ontzorgen, en het mooie is: je schakelt rechtstreeks met de juiste expert.

Met een team van 70 professionals, elk gespecialiseerd in hun vakgebied en met uitgebreide kennis van de agrarische sector, weten we precies hoe we boeren effectief kunnen bereiken en in beweging kunnen brengen.

Op zoek naar een specialist of extra handen? Laten we vrijblijvend kennismaken om de mogelijkheden te bespreken.

Arjan Goorman

Arjan Goorman, strategisch marketeer

“Ik krijg energie van samen met bedrijven hun ambities en doelen scherp te krijgen en die te vertalen naar een praktisch marketing- en salesplan. Slimme, haalbare en resultaatgerichte oplossingen, waar je snel mee aan de slag kan. Voor agrarische klanten is het extra waardevol dat wij hun sector goed kennen.”

Specialismen: merkstrategie en positionering, customer journey, propositieontwikkeling, marketing- en sales plannen

Neem contact met mij op

Max Wensink

Max Wensink, marketeer

Bedrijven komen vaak bij ons binnen met een specifieke wens of plan. Door één stap terug te gaan naar de klantbehoefte en dat te linken aan onze data driven aanpak kan ik echt meerwaarde bieden. Ik help hen bij vraagstukken waarbij strategie, data en online marketing samenkomen.”

Specialismen: AI, online marketing, klantreis, data driven, marketing automation

Neem contact met mij op

Karin van den Barg

Karin van den Barg, event coördinator

“Ik ga voor evenementen waar bezoekers een mooie dag beleven en naar huis gaan met informatie waar ze mee verder kunnen, met een zorgeloos verloop voor alle betrokken partijen. Alles is geregeld, tot in de puntjes. Voor partners betekent dat: goede afstemming, duidelijkheid, rust en het vertrouwen dat alles klopt. Na alle voorbereiding is het event voor mij de kers op de taart – als alle puzzelstukjes op hun plek vallen.”

Specialismen: eventorganisatie, planning & afstemming, uitvoer & coördinatie, punctualiteit, ontzorging

Neem contact met mij op

Jesse Janssen

Jesse Janssen, junior online marketeer

“Met alle ontwikkelingen in SEO en AI-Search wordt online zichtbaarheid steeds uitdagender. Ik help bedrijven vindbaar te blijven voor hun doelgroep en optimaliseer websites om bezoekers slimmer door het conversieproces te leiden. Hierbij combineer ik mijn expertise met klantdata en specifieke doelen om tot oplossingen te komen die écht werken.”

Specialismen: SEO, Conversie optimalisatie, E-mailmarketing (automation), Data-driven marketing

Neem contact met mij op

Eline Mekelenkamp

Eline Mekelenkamp, marketeer

“Ik ben dagelijks op social media te vinden en ken de dynamiek én hoe boeren van verschillende generaties zich daar bewegen. Bedrijven help ik met sterke content voor hun socials en campagnes. Van brainstorm tot caption: ik denk mee, creëer en beheer.”

Specialismen: marketingcommunicatie, social media, campagneontwikkeling en -uitrol

Neem contact met mij op

Marloes ten Oever

Marloes ten Oever, content marketeer

“Mijn missie: content maken die werkt voor zowel de afzender als de ontvanger. Een boodschap is pas geslaagd als deze echt landt bij de beoogde doelgroep. Goede content bouwt op wie je bent als organisatie en sluit aan bij wat je doelgroep nodig heeft. Ik verbind die twee werelden.”

Specialismen: contentcreatie, contentmarketing, werkgeversmerk

Neem contact met mij op