Pluimveeweb heeft zich de afgelopen jaren in de markt gevochten en is inmiddels een sterke naam binnen de pluimveehouderij. Via het vakblad, de website Pluimveeweb.nl, de nieuwsbrieven, de social media-kanalen én evenementen communiceren wij dagelijks met duizenden pluimveeboeren door heel Nederland.
Onze redactie voorziet pluimveehouders van actuele nieuwsitems, verdiepende achtergrondverhalen en waardevolle reportages. Het merk is dan ook uitgegroeid tot een sterk merk met een doelgroep die dagelijks artikelen en video’s van Pluimveeweb consumeert. De sterke band met de pluimveeboeren voelen wij, en onderstaande resultaten laten dat ook zien.
Wil jij jouw boodschap overbrengen bij de pluimveeboeren? Bouwen aan jouw merk? Actief werken aan je marketingdoelstellingen? Wat je doelstelling ook is: Pluimveeweb is hét platform om aan je plannen te realiseren.
Wist je trouwens dat we inmiddels ook voor onze Oosterburen met een Duitse variant zijn gestart? Neem snel een kijkje op www.gefluegelnews.de.
De waarde van Pluimveeweb zit ‘m in onze redactie: onafhankelijk gaan zij te werk en bezoeken regelmatig boeren om echt goed te leren en begrijpen wat er speelt. Zo stemmen wij de redactionele inhoud af op de informatiebehoefte van de pluimveehouders zodat wij hen op een zo’n goed mogelijke manier kunnen helpen. De cijfers van Pluimveeweb zijn sinds de start dan ook hard gegroeid:
Actieve gebruikers per maand
Exemplaren van het vakblad per jaar
Openingsrate nieuwsbrief
Kwalitatieve bezoekers per evenement
Kijkers per uitzending Agrio TV Live
Facebook fans
Het vakblad Pluimveeweb is een gevestigde naam binnen de pluimveehouderij en heeft dan ook een loyale en vaste lezersgroep, en dat zie je terug in het bereik:
De website Pluimveeweb.nl voorziet pluimveehouders uit heel Nederland (én daarbuiten) dagelijkse van nieuws en kennis. Dat pluimveeboeren ons weten te vinden, mag duidelijk zijn:
Een belangrijk middel om de boeren dagelijks te voorzien van nieuwste ontwikkelingen is de nieuwsbrief van Pluimveeweb. Op basis van A/B-testen hebben wij onderzocht hoe wij de boeren het beste kunnen bedienen, met als resultaat:
Naast het vakblad, de website en de nieuwsbrief beschikken wij nog over meer middelen om je te helpen bij het bereiken van jouw doelgroep. Wat dacht je van een special newsletter, waarin jij volledig uit kunt pakken met jouw content in de nieuwsbrief? Of een Agrio TV Live uitzending, waarin wij samen een uur lang de boeren informeren over een specifiek thema? Of heb je liever een videoserie op ons Youtube-kanaal met +85.000 abonnees? Onze marketing en mediaproductie-afdeling kan je vrijwel overal mee helpen.
Welke kennis hebben boeren vandaag nodig om hun bedrijf toekomstbestendig te maken en een sterk erf door te geven aan de volgende generatie? Deze vraag staat voor ons elke dag centraal. Daarom bieden wij boeren, naast onze onafhankelijke journalistieke nieuwsartikelen en verdiepende verhalen, praktische handvatten om toekomstgericht te ondernemen.
Wil jij hieraan bijdragen en jouw expertise inzetten om boeren vooruit te helpen? Sluit je aan als kennispartner van Pluimveeweb. De praktijkcases van FarmCubes en GEA laten zien hoe je met het kennispartnerschap impact kunt maken.
In onze mediakit staat alle informatie voor jouw campagne in Pluimveeweb. Hierin vind je o.a. de verschijningsdata, de adverteermogelijkheden en de aanleverspecificaties. Ook andere middelen zoals evenementen, videoproducties en de Agrio TV uitzendingen worden in de mediakit toegelicht. Liever direct een persoonlijk advies? Neem dan contact op met onze media-adviseur voor Pluimveeweb.