achtergrond afbeelding

Als kennispartner de boeren helpen

Dit is het kennispartnerschap

De toekomst van de boeren staat, misschien wel meer dan ooit tevoren, flink onder druk. Er is veel onzekerheid, en dat brengt veel vragen met zich mee. Voor de boeren is het onmogelijk om zelfstandig op al deze vragen antwoord geven. Met onze mediamerken werken we dagelijks aan het beantwoorden van deze vragen met objectieve nieuwsitems en waardevolle achtergrondartikelen.

Ook jij kunt je steentje bijdragen. Het kennispartnerschap biedt je een platform te midden van de boeren op onze veelbezochte mediamerken. Een eigen plek om de boeren te helpen met hun uitdagingen, en waar jouw producten en diensten hen verder mee helpt. Met interessante artikelen, inspirerende fotoreportages en verdiepende video’s kun jij dagelijks het gesprek om boeren te helpen.

Help jij mee de boeren toekomstbestendig te worden met jouw waardevolle kennis?

Vraag het onze media-adviseurs!

Creëer loyale klanten

Creëer loyale klanten

Het opbouwen van een duurzame relatie vergt meer tijd en energie, maar levert op de lange termijn meer op dan een klant die eenmalig een product bij je koopt. Een goede relatie opbouwen doe je door regelmatig met elkaar in contact te komen en te praten over gemeenschappelijke interesses. Als jouw producten en diensten de boeren daadwerkelijk verder helpen, is er altijd overlapping - jullie raakvlak - in wat jij graag wil vertellen en waarmee je de boeren verder kunt helpen.

Het kennispartnerschap is een perfect middel om met boeren in contact te komen en te praten over jullie raakvlak, en zo te bouwen aan een duurzame relatie en loyale klanten.

Een goed begin het halve werk

Kennispartner word je niet zomaar. Dat doe je omdat je gelooft in de kracht van het opbouwen van een duurzame relatie met je doelgroep: eerst actief boeren ondersteunen door waardevolle kennis te delen, zodat je jezelf kunt neerzetten als een betrouwbare partner. Uiteindelijk kun je hen dan verder helpen met jouw producten en diensten die hun problemen oplossen.

Om dit proces zo effectief mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat jij vooraf goed in kaart brengt tegen welke problemen jouw doelgroep aanloopt en welke kennis jij gaat delen om hen verder te helpen. Onze tienkoppige marketingafdeling kan je daarbij helpen.

Vraag ons gerust!

Voor elke doelgroep kun je kennispartner worden

Ben jij op zoek naar melkveeboeren? Wil je iets vertellen aan pluimveehouders? Of toch akkerbouwers? Voor elke doelgroep hebben wij een mediamerk om jouw volgende potentiële klanten te bereiken. Zelfs op regionaal niveau kunnen wij door heel Nederland heen jou helpen je boodschap bij de juiste personen over te brengen:

Heb jij één van onderstaande doelen?

Dan is het kennispartnerschap iets voor jou

Kennispartner
  • Werken aan je zichtbaarheid
  • Bouwen aan je imago
  • Verbeteren klantloyaliteit
  • Langetermijnrelaties opbouwen
  • Verbeteren van brand awareness
  • Genereren van leads
  • Nieuwe klanten werven
  • Verhogen van sales
  • Werken aan klanttevredenheid
  • Meer website bezoekers aantrekken
  • Naamsbekendheid vergroten

Maak content waarmee je de boeren helpt

Mensen kopen niet zomaar iets meer; we zijn kritisch, verwachten goede service, lezen reviews en doen onderzoek voordat we tot aanschaf overgaan. Wil je boeren effectief bereiken, dan is het essentieel om zichtbaar en herkenbaar te zijn in elke stap van hun aankoopproces: van het moment dat ze zich bewust worden van een kans of probleem en zich daarin verdiepen tot aan de uiteindelijke aankoop en het gebruik van jouw oplossing. Een kennispartnerschap ondersteunt dit proces optimaal. Met de goede bereikcijfers en sterke SEO-waarde van onze mediamerken ben je precies waar jouw doelgroep zich oriënteert.

Deel je (video)content waar boeren hun informatie zoeken

Boeren vertrouwen op kennisplatforms zoals Melkvee.nl en Akkerwijzer.nl, waar ze hoogwaardige content vinden die precies aansluit bij hun vakgebied en informatiebehoeften – ook in video. Onze mediamerken bieden elk een eigen videoplatform, waaraan je als kennispartner je eigen videokanaal kunt toevoegen. Zo verschijnt jouw boodschap tussen relevante (redactionele) content. De slimme afstemming van redactionele artikelen, kennispartner-video’s en pre-roll advertenties zorgt voor een natuurlijke integratie en verhoogde betrokkenheid bij de doelgroep. Bereik je doelgroep en bouw een sterke band op door precies daar zichtbaar te zijn waar boeren hun kennis vinden. Word ook kennispartner.